En blogg får ALDRIG kritisera Israel

De flesta som någon gång yttrat sig negativt om Israel har råkat ut för ett antal mer eller mindre otäcka kommentarer eller e-postmeddelanden.

De här kommentarerna har flutit in under natten till bloggposten om FRA-lagen och RFID-chip. Det är exakt samma sort som brukade dyka upp när jag kritiserat den f.d. Timbro-medarbetaren ”Alicio Hernandez”, till och med ordvalet är liknande. Dessutom kommer de via tre anonymitetservers vilket är standard. Nu är det dock en annan skribent, en som också brukar använda namnet “Omar” och har en ökänd islamhatisk blogg.

Vederbörande bemödade sig om att byta IP-nummer men tänkte inte på att det riktiga IP-numret var loggat under sessionen strax innan. Klantigt.

Israel

Nu släpper jag fram kommentarerna så att besökarna här får se hur vissa agerar för att få stopp på kritiken av deras älskade land, det ”Heliga Landet”… it

Andra om: , , , , , , , , , ,

[tags]Bloggosfären, Israel, Apartheid, Sleeping-Mossad, Kommentarer, Alicio Hernandez, Israellobbyn, Sionistlobbyn, Mellanöstern, Palestina, Politik[/tags]

  20 comments for “En blogg får ALDRIG kritisera Israel

  1. Matte
    19 juli, 2008 at 07:20

    Är det klart vilken etnicitet skribenten har?

  2. Ryan
    19 juli, 2008 at 07:33

    Vidrigt beteende. Stå på dig jinge :)

  3. 19 juli, 2008 at 07:40

    Ja. Valet av avsändare och ”felskrivningen” av *@*.is är medvetet gjorda för att förvilla. Personen ifråga är medarbetare på Mossadbloggen och brukar använda sig av ett arabisktklingande alias. Han har oxo minst en islamhatisk blogg.

  4. Palestinier
    19 juli, 2008 at 07:46

    Den som har skickat e-mailet till dig är en desperat man som har svårt att argumentera på ett civiliserat sätt
    Jag föreslår att han gjuter in sin hjärna i cement hinken

  5. 19 juli, 2008 at 08:44

    @Palestinier:

    Mossadbloggen borde verkligen rensa lite bland sina medarbetare… :-(

  6. 19 juli, 2008 at 12:02

    Mossadbloggen borde rensas överhuvudtaget tycker jag.

    Fega kräk. Precis som de som hade ihjäl deras förfäder är de samma slödder som lurar i skuggorna och aldrig vågar sig ut i solen eller i kamp en mot en.

  7. 19 juli, 2008 at 12:14

    Förresten Jinge, har du hört låten ”The Brews” av amerikanska punkgruppen NOFX?

  8. 19 juli, 2008 at 12:15

    @nicklas eriksson:

    nope…

  9. 19 juli, 2008 at 12:34

    Kolla in den. Den är jäkligt rolig och sätter fingret på hur folk med en offerroll tillåts bete sig som svin utan att det går att kritsera dem. Ungefär som de här sionisterna som regelbundet mordhotar oss.

  10. mr k
    19 juli, 2008 at 16:23

    Anmäl dom. Ring till SÄPO och se vad dom kan göra. Då får vi se om det bara är islamister dom är ute efter.

  11. 19 juli, 2008 at 19:32

    En redaktionsmedlem på mossadbloggen, Adler, uttrycker sig på följande sätt på Forum för Frihet:

    ”Vänligen flytta avståndet mellan halvmånen och Davidsstjärnan från er fina Co-existbild i högerspalten, Halvmånen är 2cm för nära Magen David och riskerar att befläcka den.”

    En annan, Bo Rööser, har utropat ”död åt islam” i bloggosfären.

    Vilken medlem som ligger bakom hoten mot dig har jag dock inte fått kläm på.

  12. Saifullah
    19 juli, 2008 at 19:35

    WAAH! varför kan inte du avslöja riktiga namnen på de personerna? häng ut de här på bloggen!

    Till er som läser detta och som hotar Jinge och Rawia, ge mig erbjudande om att ställa mig i hinken, men lova att vara där när jag kommer!

  13. Malin
    20 juli, 2008 at 01:40

    Man kan ju undra vad slags idioter det är som som håller på sådär. Någon israelkramare som saknar förmåga att uttrycka sig? Dumtexterna är väl nåt slags primalterapi?

  14. 20 juli, 2008 at 09:14

    Stå på dig Jinge! En öppen och modig debatt är förutsättningen för ett civilicerat samhälle. Oavsett vad vi kan ha för åsikter i sakfrågor måste vi stå på oss. Alternativet är för hemskt.

  15. Sara G
    20 juli, 2008 at 09:54

    Malin, det är egentligen samma typer allihopa, sd:are som sionister. I grunden är dom alla renodlade fascister och djupt troende rasister som fått för sig att de är skapelsens krona – och pricken över iet.
    De som tvivlar kan notera språkbruket som inte skiljer sig ett dugg från varandra.

  16. fofo
    20 juli, 2008 at 16:30

    dessa israelsvänliga neandertalare kan tas endast på ett sätt. Öppenhet och orädsla.
    Man ska inte skrämmas av dessa kräk. ty de lever i en kloak där den rasistiska skitlukten ha blivit normalitet.

  17. 20 juli, 2008 at 16:36

    @fofo:

    Nyss mailade de Rawia i mitt namn. Från en anonymitetsserver. Mossadbloggens medarbetare ”Omar Kalb Ibn Kalb” eller vad han kallar sig har fan-i-mig inga fritidsproblem längre… Inte heller respekterar han sabbaten trots att han är religiös.

  18. 20 juli, 2008 at 19:17

    Ja stå på dig Jinge, vi som stödjer dig äro tusenden jämfört med dessa fega kräk. Polisanmäl och kräv att polisen agerar.

  19. Nadia
    21 juli, 2008 at 09:12

    Tydligt så har det enormt svårt att argumentera för sin sak och väljer att hota istället.

    Polisamälan ligger verkligen på sin plats.

    Som Pastey säger vi är enormt många som stödjer dig Jinge.

  20. 21 juli, 2008 at 16:53

    Israel tillåts att behandla palestinierna som skit och omvärlden ser på.
    Sen ska man kalla saker för sitt rätta namn, Israel för en apartheidpolitik mot palestinierna, men omvärlden är tyst och medgivande. Fy Faan

Comments are closed.