Linda Rosing – Ett självspelande piano?


Expressen ljuger, säger Linda Rosing enligt Resumé. Deras löpsedel förvånar henne, säger hon.


Vi är nog åtskilliga
som förvånats över kvällspressens löpsedlar under de senaste 20-30 åren. Och att Expressen ljuger är även det en anklagelse som hörts åtskilliga gånger. Själv skulle jag kunna räkna upp åtskilliga incidenter av det slaget, den som tror att artikeln om Persbrandt är den första gången tror fel.

Linda Rosing i Resumé: ”- Det finns ingenting i det som står i rubrikerna som stämmer. Det är inget desperat utvik. Det är inte desperat och det är inget utvik. Bilderna kommer från min nya musikvideo som man ska ladda ner i 3-mobilerna, säger Linda Rosing till Resume.se och fortsätter:
– Och att Fadde skulle vara förtvivlad är också bara lögn, säger hon.”

Samtidigt läste jag någonstans att Rosing var förtvivlad över att det skrevs en massa strunt om henne på Internet. Det känns lite förvånande, jag undrar varför någon skulle vilja skriva en massa elaka saker om henne?

Andra bloggar om: , , , , ,

[tags]Linda Rosing, Dokusåpa, Utvik, Resume, Kvällspress, Bimbo[/tags]


4 svar till “Linda Rosing – Ett självspelande piano?”

  1. Jag ger mig tusan på att Linda Rosing själv ringer Aftonbladet om varenda ide som hon får för sig?

    Sen tjafsandet fram och tillbaka och offermentaliten mm. Det ingår ju i hela marknadsföringen.

    Naturligtvis har alla gränser för vad hon kan hitta på härnäst förflyttats av ex

    ”Brittans råtta”

  2. Annars måste jag tillägga att på Expressens löpsedel stod också något om varför hon gjorde sitt utvik: ”Ingen tar mig ändå på allvar”, något som jag fann smått komiskt. Lite som kriminella som begår brott, därför att man ändå förväntar sig det av dem och de säger sig inte få någon hjälp i samhället. Därutöver: om alla ska vika ut sig som inte tas på allvar kommer det bli en jävla massa utvik. Dessutom, så tas en del människor på allvar, som jag ser allvarligt på, att de tas på allvar.

    Dock, till hennes försvar: Linda Rosing hånas naturligtvis extra mycket på grund av att hon är blond och kvinna och ,i vår bisarra värld, kändis. Hon är dessutom en produkt av vår ytliga samtid. Vilket i mitt tycke bevisas av att människor ägnar tid åt att dissa henne, när samma människor kunde skriva skit om, tja, Per Ahlmark?

  3. Håller med om att offermentaliteten är bra marknadsföring, Christer. Hon är inte den enda som sysslar med sådant. Jag kan nämna en stat eller två som sysslar med samma sak.

  4. Linda Rosing har ju ändå lyckats hålla sig och sitt varumärke hyfsat aktuellt det senaste 2 åren…

    Det är som Bert Karlssons gamla devis- all reklam är god reklam.